Thursday, November 8, 2012

lupa kawan

Assalamualaikum,



kadang2, terasa hati ni kosong, 
terasa seperti ada ruang yang x terpenuhi,
mungkin kerana terlalu leka dengan dunia?
mungkin juga lupa tentang cinta yang esa?
Allah, Allah, Allah, bawalah aku kembali..

mungkin diri ini terlalu sibuk, terlalu rasa senang, sampai terlupa tentang kepentingan sahabat..
sahabat, ye saya mempunyai ramai kawan, kalau hendak dibilang x terbilang.. :) mungkin sampai infinity? oh saye tipu.. haha

kawan2 saya ramai, tpi yang rapat tu x de la seramai mane.. :) cme bila tiba masa dan waktu tertentu, kami terpisah.. sampai lame x contact each other.. sampai ade di antara mereka yang beranggapan bahawa saya sudah melupakn mereka.. ya Allah, tidak pernah terlintas di ruang hati kecil saya ni untuk lupakan kawan.. saya masih ingat nama2 penuh mereka, umur mereka (of course la kan, sbb same umur hahaha, ;p), adek beradek mereka, makanan fevret.. semua lah.. :) crush2 mereka pown saye igt lagi.. heheee..

dah 21 tahun hidup di bumi Allah ni, diakui separuh daripada perjalanan saye bertemankan para sahabat yang tidak putus memberikan sokongan pada setiap tindakan saya.. alkamlumlah, pelajar asrama dari tingkatan satu.. :) sampailah sekarang, hidup dalam rumah di volgograd dengan kawan2 yang diri ini sudah dianggap seperti darah daging mereka sendiri.. 

Alhamdulillah.. insyallah, dengan izin Allah, manakan mungkin saya akan lupakan sahabat saya, merekalah yang singgah membawa gelak tawa, air mata, keriangan di jiwa ini.. :)


sahabat2 saya, saya sayangkan kalian semua, perempuan, lelaki, tua, muda, relative, non-relative, pernah atau tidak pernah bersua muka..

 saya sayang anda semua kerana Allah.. kerana ukhuwah antara kita semua x kan pernah terjalin tanpa izin-Nya.. :) 


di hati ini, di setiap denyutan nadi ini, sahabat2 semua sentiasa berada dalam ingatan.. tegurlah saya if terjumpa kat mane2, cuit je bahu, panggil name kuat2 ke.. :) barulah boleh lepas rindu.. ehek.. :p 

saja letak gamba nie sbb panda2 sekalian memang comel

saya jarang bertegur sapa dengan anda bukan kerana saya tidak mahu ataupun sudah lupakan anda, tapi kadang2 diri terasa janggal untuk mengorak langkah, ye, saye manusia biasa yang kadang2 over malu.. haha.. :D

my frens, entri panjang nie untuk anda, anda dan anda!!! :D 

4 comments:

  1. heeee, mmg dah jadi darah daging pun, umi acu, umi aynn jugak, ibu aynn, ibu acu juaaa ^__^ <3 acu :D

    ReplyDelete
  2. so sweet~ uhibbukifillah, abadan abadaaaaaa! =)

    ReplyDelete